5 عنصر ضروری برای خدمات طراحی سایت - طراحی سایت

Wiki Article

طراحی سایت اختصاصی همانطور که گفته شد، نیازمند اطلاع کامل از ویژگی هایی است که مشتری برای سایت خود در نظر دارد، به همین دلیل باز هم جلسات مشاوره و راهنمایی اهمیت خود را نشان میدهد.

نقشه سایت

ابتدا باید مشخص شود که شما یک سامانه فروشگاهی می‌خواهید یا سامانه شرکتی. مسلما هزینه سامانه فروشگاهی نسبت به سامانه های شرکتی بالاتر است زیرا برای این نوع از پورتال ها علاوه بر امکانات معمولی سایت باید از پلاگین‌ها و ماژول‌های فروشگاهی هم استفاده شود.

ارایه پنل مدیریت کاملا داینامیک و پارامتریک و آموزش به اپراتورهای فروشگاه جهت مدیریت کلیه بخش های سایت اعم از محصولات، قیمتها، موجودی ها، تخفیفات، سفارشات و...

آقا ممنون. اطلاعاتی که نوشتید انصافا خیلی کامل بود. هر سایتی که برای طراحی سایت میری هی شوتت میکنن یه صفحه دیگه. گیج میشه آدم سایتو میبنده

قیمت طراحی سایت نیمه اختصاصی با امکانات پایه برای سایت شرکتی از ۳ میلیون تومان و برای سایت فروشگاهی از ۴ میلیون تومان آغاز می‌شود.

اولین وب سایت در شبکه جهانی وب توسط تیم برنرز لی ایجاد شد که وب سایت را در مرکز تحقیقاتی سوئیس، سرن (سازمان اروپایی تحقیقات هسته ای) طراحی کرد.

شما هم میتوانید جهت سفارش ساخت سایت فروشگاهی مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی را مورد بررسی قرار دهید.

معمولاً فروشگاه های فیزیکی از بزرگ تا کوچک هزینه های جانبی بسیار زیادی را در طول سال متحمل میشوند. این هزینه ها شامل اجاره مکان فروشگاه ، هزینه مصرف آب و برق و ... ، هزینه استخدام نیروی فروشنده و خدماتی ، عوارضات شهری و .

سلام خسته نباشید .اگه من الان طراحی وب سایت رو بخوام میشه بعدا براش اپ هم ساخت؟؟

هنگام طراحی یک این سایت وب سایت، باید ظاهر و عملکرد سایت را در نظر بگیرید. ادغام این عناصر قابلیت استفاده و عملکرد کلی سایت را به حداکثر می‌رساند. قابلیت استفاده سایت شامل عناصری مانند رابط کاربری آسان برای پیمایش، استفاده مناسب از گرافیک و تصاویر، متن خوب نوشته شده، و طرح ترکیب رنگ است.

برای اطلاع اینجا از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید

سرورها کامپیوترهای خاص با سخت افزار قدرتمند و تنظیمات نرم اینجا افزاری ویژه هستند که در مراکز داده اینجا امن و مجهز (دیتاسنتر) با سرعت و دسترسی بالا به اینترنت قرار گرفته و برای میزبانی سایت ها و اپلیکیشن های وب و موبایل استفاده می‌شوند.

بدون دسترسی به کد، طرح‌های آماده می‌توانند چالش برانگیز باشند

Report this wiki page